Zo ben je er af en toe een beetje bij

Onze BLOS-ouderapp

Je kind gaat iedere dag op avontuur bij BLOS. We snappen dat je benieuwd bent naar de belevenissen. Met onze ouderapp ben je er af en toe een beetje bij. We sturen je foto’s, korte berichten en een verslag van de dag van jouw kind. In de app regel je ook makkelijk administratieve zaken. Je hebt toegang tot belangrijke informatie en leest al het nieuws van de locatie.  

Pedagogisch medewerker maakt foto van kinderen met tablet voor ouderapp
Pedagogisch medewerker maakt foto van kinderen met tablet voor ouderapp

Aan de slag

Onze app op je mobiel en/of tablet gebruiken? Download (gratis) de KidsKonnect ouderapp in de App store (iPhone) of Google Play Store (Android) en volg de belevenissen van jouw kind, waar je ook bent. Er is ook een webversie. Via je webbrowser log je gemakkelijk in op https://blos.ouderportaal.nl.

Inloggen in het Ouderportaal


Dit vind je in de app

Via de app ontvang je belangrijke en leuke informatie. 
 

  • Bekijk foto’s en lees het digitale dagboek van je kind;
  • Check wanneer je baby heeft gegeten en geslapen; 
  • Volg de ontwikkeling van je kind in het kindvolgsysteem;
  • Geef eenvoudig de afwezigheid van jouw kind door;
  • Vraag extra opvang aan, bijvoorbeeld met opgespaarde tegoed uren;
  • Blijf op de hoogte van belangrijke nieuwsberichten;
  • Krijg inzage in je facturen; 
  • Wijzig of check je jouw persoonlijke gegevens; 
  • Lees belangrijke documenten over onze manier van werken;
  • Stuur een bericht naar onze collega’s op de locatie van je kind.   

Fotoboek

Hoe leuk is het om de foto’s van de belevenissen van je kind te hebben? Om later nog eens terug te kijken of aan opa en oma te laten zien? De foto’s van de tijdlijn van je kind kun je eenvoudig downloaden als fotoboek in PDF. Hartstikke handig! 

 

 

De eerste keer inloggen

Heb je de plaats voor je kind bevestigd en de overeenkomst getekend? Dan ontvang je 6 weken voor de startdatum een mail van KidsKonnect met daarin een activatielink voor het gebruik van het ouderportaal. Zodra je jouw account voor het ouderportaal hebt geactiveerd, kun je met dezelfde inloggegevens de app gebruiken. Heb je de mail niet gehad of wil je een instructie voor activatie ontvangen? Neem contact met ons op, zodat ook jij hier binnenkort gebruik van kan maken.

FAQ's

Inloglink verlopen of wachtwoord vergeten?  
Ga naar blos.ouderportaal.nl en klik op ‘wachtwoord vergeten’. Vul bij ‘gebruikersnaam’ je e-mailadres in, dan ontvang je een mail met een wachtwoord dat je daarna zelf kunt aanpassen. Kom je er niet uit? Neem contact met ons op of bel ons op 030-6047599
 

Kunnen mijn (ex)partner en ik aparte accounts krijgen voor toegang tot het ouderportaal? 
Dat is zeker mogelijk. Hebben wij bij de inschrijving van je kind zowel van jou als van je (ex)partner een mailadres ontvangen? Dan is er voor jullie allebei een account en ontvangen jullie een eigen activatiemail. Is dit niet het geval, dan kun je contact met ons opnemen. Wij zorgen ervoor dat er een tweede account wordt aangemaakt.  

Hoe is privacy geregeld? Is de app veilig?  
Wij gaan zeer zorgvuldig om met de gegevens van jou en je kind. Zowel je persoonlijke gegevens als de foto’s in de app en het ouderportaal bevinden zich in een beveiligde omgeving. Deze beveiligde omgeving is alleen toegankelijk met een persoonlijke inlogcode. In de app beheer je de toestemmingen voor bijvoorbeeld het delen van foto’s. Dit doe je via ‘mijn gegevens’ > ‘mijn toestemmingen’. Meer informatie over de manier waarop wij de privacy van jou en jouw kind bewaken vind je in ons privacybeleid.