Veelgestelde vragen

Antwoord op al je vragen

Bij BLOS geven we graag antwoord op al je vragen. Hieronder staan per onderwerp de vragen die vaak door ouders gesteld worden, uiteraard met een duidelijk antwoord erbij. Mocht jij nou een vraag hebben die er niet bij staat, neem dan contact met ons op via info@blos.nl en dan helpen we je graag.

Mijn kind gaat op vakantie. Hoe kan ik dit doorgeven?

Lekker, vakantie! Je kunt de vakantie van je kind doorgeven via de BLOS ouderportal of de BLOS app. Het is tevens mogelijk de afwezigheid van je kind te mailen naar info@blos.nl.

Kan ik de locatie eerst een keer bezichtigen?

Uiteraard! Je bent van harte welkom om te komen kijken op de locatie. Klik hier om een rondleiding aan te vragen.

Hoe worden de kinderen van school opgehaald om naar de buitenschoolse opvang te gaan?

Afhankelijk van de ligging van de school worden kinderen lopend of met een bus opgehaald. Kinderen worden altijd opgehaald door onze eigen medewerkers.

Op welke dagen zijn de locaties geopend?

Onze locaties zijn, met uitzondering van de nationale feestdagen, gedurende het hele jaar geopend.

Wat zijn de openingstijden van de locaties van BLOS?

De openingstijden van de locaties zijn niet overal gelijk. Per locatie kun je de openingstijden vinden op onze website. Kies hier jouw locatie.

Mijn kind is ziek. Hoe kan ik dit doorgeven?

Je kunt je kind ziekmelden via de BLOS ouderportal of de BLOS app. Daarnaast kan de afwezigheid van je kind ook telefonisch aan de betreffende locatie worden doorgegeven via 030-6047599.

Je kind aanmelden bij BLOS?

Vul dan het inschrijfformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Wil je liever eerst een kijkje nemen? Vraag dan een rondleiding aan bij een BLOS vestiging bij jou in de buurt. Vragen? Wij helpen je graag!

Inschrijven Contact Rondleiding