Veelgestelde vragen

Antwoord op al je vragen

Bij BLOS geven we graag antwoord op al je vragen. Hieronder staan per onderwerp de vragen die vaak door ouders gesteld worden, uiteraard met een duidelijk antwoord erbij. Mocht jij nou een vraag hebben die er niet bij staat, neem dan contact met ons op via info@blos.nl en dan helpen we je graag.

Hoe kan ik gebruik maken van de BLOS ouderportal en de BLOS app?

Zodra de plaatsingsovereenkomst is getekend ontvang je als ouder/verzorger een mail met instructies voor het gebruik van Mijn BLOS. Heb je de mail niet gehad of wil je een instructie toegestuurd krijgen, mail ons dan op info@blos.nl 

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Als je je wachtwoord bent vergeten kun je via deze link een nieuw wachtwoord aanvragen. 

Kunnen mijn (ex)partner en ik aparte accounts krijgen voor toegang tot de ouderportal?

Ja, dit is zeker mogelijk. Je kunt hiervoor een mailtje sturen naar info@blos.nl

Ik maak gebruik van de ouderportal maar ik wil niet dat mijn kind op de foto wordt gezet. Hoe kan ik dit aangeven?

Je kunt je voorkeur voor het gebruik van foto’s beheren via Mijn BLOS. Log in en ga dan naar het tabblad Gegevens. Standaard staat de optie ‘ik geef geen toestemming’ aangevinkt. 

Je kind aanmelden bij BLOS?

Vul dan het inschrijfformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Wil je liever eerst een kijkje nemen? Vraag dan een rondleiding aan bij een BLOS vestiging bij jou in de buurt. Vragen? Wij helpen je graag!

Inschrijven Contact Rondleiding