Veelgestelde vragen

Hoe kan ik gebruik maken van het BLOS ouderportaal en de -app en wat kan ik ermee?

Zodra de plaatsingsovereenkomst is getekend ontvang je een mail met instructies voor het gebruik van het ouderportaal via Mijn BLOS. Zodra je jouw account voor het ouderportaal hebt geactiveerd dan kun je met dezelfde inloggegevens de app in gebruik nemen. Heb je de mail niet gehad of wil je een instructie voor activatie ontvangen? Stuur dan een bericht naar info@blos.nl, zodat ook jij binnenkort hiervan gebruik kunt maken.

Met het ouderportaal en de -app:

  • Beleef je de avonturen van je kind 
  • Lees je het digitale schriftje
  • Kun je heel eenvoudig de afwezigheid van jouw kind doorgeven
  • Vraag je ruildagen of extra opvang aan (let op: dit kan nu nog niet via de app)
  • Ben je op de hoogte van belangrijke nieuwsberichten 
  • Kun je je facturen inzien 
  • Wijzig of bekijk je jouw persoonlijke gegevens 

Belangrijk: Wanneer je leuke foto's wilt ontvangen van jouw kind zet dan direct fototoestemming aan in het ouderportaal (via je computer). In verband met de privacy staat deze bij installatie standaard uit. 

Bekijk de handleiding van het ouderportaal en de -app. 

Hoe download ik de ouder app op mijn telefoon?

Wanneer je jouw account voor het BLOS ouderportaal hebt geactiveerd kun je ook gebruik maken van onze handige ouderapp.

Download de gratis 'Flexkids ouderapp' in de App store (iPhone) of Google Play Store (Android), log in met dezelfde gegevens die je voor het ouderportaal gebruikt en volg de belevenissen van jouw kind, waar je ook bent. Wil je leuke foto's van je kind ontvangen gedurende de dag? Zet dan meteen fototoestemming in het ouderportaal (via je computer) aan!

Kom je er niet uit? Stuur dan een mail naar info@blos.nl. We helpen je graag!

  

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Als je je wachtwoord bent vergeten kun je via deze link een nieuw wachtwoord aanvragen. 

Kunnen mijn (ex)partner en ik aparte accounts krijgen voor toegang tot het ouderportaal?

Ja, dit is zeker mogelijk. Je kunt hiervoor een mail sturen naar info@blos.nl

Ik maak gebruik van het ouderportaal, maar ik wil niet dat mijn kind op de foto wordt gezet. Hoe kan ik dit aangeven?

Je kunt je voorkeur voor het gebruik van foto’s beheren via Mijn BLOS. Log in en ga naar het tabblad 'Gegevens'. Standaard staat de optie ‘Ik geef geen toestemming’ aangevinkt.

Je kind aanmelden bij BLOS?

Vul dan het inschrijfformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Wil je liever eerst een kijkje nemen? Vraag dan een rondleiding aan bij een BLOS vestiging bij jou in de buurt. Vragen? Wij helpen je graag!

Inschrijven Contact Rondleiding